top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverHugo de Graaf

Flashback Friday to the dance times




In 2003 werd ik gevraagd door Tiësto en Arny Bink van Black Hole Recordings of ik het artiestenmanagement en bookings gedeelte wilde doen van de proteges van Tiësto. Ik ben toen begonnen om te zorgen dat o.a. Cor Fijneman, Mark Norman, Montana en daarna andere artiesten goede boekingen kregen over de hele wereld. Daar kwamen al snel concepten voor tours bij die ik samen met de artiesten bedacht en uitvoerde. Daar kwam al flink wat creativiteit bij kijken en ik mocht de vormgeving daar vaak ook al van doen. Dat ontwikkelde zich steeds meer waardoor ik vaker artwork mocht verzorgen voor de verschillende albums, singles en evenementen. Dat waren elke keer mooie klussen waar ik van begin tot eind volledig bij betrokken ben en vaak ook van idee tot uitvoering verzorgde. Een aantal hoogtepunten waren FC System F, een mooi concept voor Ferry Corsten waarbij ik ook een kledinglijn mocht ontwerpen bij Copa Football. Daarnaast de In Search Of Sunrise serie van Tiësto en later Richard Durand en ook artwork voor het label wat ik zelf oprichtte: Rub A Duck. Ik heb daar veel geleerd wat ik later in mijn werk heb meegenomen.


112 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page